Investice do reklamy ve virtuálním světě?

Investice do reklamy ve virtuálním světě?

Virtuální prostředí ve hrách a sociálních aplikacích, kde se uživatel potkává s ostatními uživateli z celého světa, se od roku 2003 stalo také komerční záležitostí. Světlo světa spatřila sociální hra Second Life, která simuluje ekonomiku ve virtuálním světě.

Second Life

Tuto sociální hru hrají denně masy lidí, kteří v tamní ekonomice utratí průměrně denně 30 milionů reálných Kč. Svět v této hře je rozdělen na dva menší světy první “TeenGrid” je věkově omezen od 13 do 18 let a druhý “MainGrid” je určen pro věkovou kategorii +18.
Ve světě Second Life si jako hráč můžete najít práci kterou si vyděláte na dům, nebo jiné pozemky a věci které by jste rádi vlastnili. Druhá možnost jak si obstarat tyto virtuální peníze je převedením reálných peněz na ty herní.

Reklama v Second Life

Jako každý svět tak i Second Life se časem přeměnil na svět plný komerce. Na každém rohu můžete najít reklamu na pivo, banku nebo třeba oblečení. Cena této virtuální reklamy se pohybuje od 10 USD (asi 200 Kč) až do 200 USD (asi 4000 Kč) záleží na velikosti a umístění dané reklamy. Nemusíte reklamu mít jen na svém pozemku ale můžete také rozdávat produkty s Vaší značkou (boty, oblečení, pivo, atd.).

Zdroj obrázku: www.sxc.hu

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *